آیا می توانم بیمار به دیالیز را گیاهان چینی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم بیمار به دیالیز را گیاهان چینی

من یک بیمار دیالیز هستم و من می خواهم بدانم که آیا من می توانم گیاهان چینی در همان زمان می برد؟ در واقع، برای افرادی که در حال دیالیز آنها می توانند برخی از گیاهان چینی، که می تواند به کاهش عوارض جانبی توسط دیالیز را کمک کنند. اما آنها باید توجه ویژه ای به داروهای آنها را انتخاب کنید پرداخت، چرا که همه گیاهان خوبی برای آنها است.
دیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه، این کار را می تواند کمک به مردم زندگی می کنند بهتر و طولانی تر، اما در همان زمان، آن را نیز به برخی از عوارض جانبی را، برخی از مردم حتی می توانید آن را تحمل کنم، به طوری که است تقاضا برای پیدا کردن بعضی از داروها برای کاهش عوارض جانبی، و چینی گیاهان دارویی یکی از آنها است.
اگر چه بیمار نارسایی کلیه می تواند برخی از گیاهان در طول دیالیز، اما آنها هنوز هم باید توجه ویژه ای به آن پرداخت. از آنجا که، درست مثل ما در آغاز که همه گیاهان خوبی برای آنها ذکر شده است. هزاران نوع از گیاهان در طب چینی، می توان آنها را در بسیاری از بیماری استفاده می شود وجود دارد. و در طول درمان، پزشکان آنها را با هم با توجه به شرایط بیماری بیمار ترکیب آزادانه. آنها دوست ندارند طب غربی را می توان با توجه به علائم استفاده می شود، آنها استفاده می شود برای درمان این بیماری از ریشه آن، به طوری که خواهان دکتر می تواند به یاد داشته باشید و استفاده از تمام گیاهان ماهر. بنابراین اگر شما می خواهید را به برخی از گیاهان به منظور کاهش عوارض جانبی دیالیز و یا افزایش ایمنی خود را و به همین ترتیب، شما باید با دکتر خود مشورت قبل از آن را. اگر دوست دارید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، آنها همچنین می توانند مشاوره برای شما فراهم می کند.
اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: